zaterdag 18 oktober 2014

Speelgoed flitspaal Review

goedkoop speelgoed voor kleine kinderen



Mijn zoontje kan zich uren vermaken met zijn speelgoed auto's. Om die reden leek het me leuk om er wat extra accesoires bij te kopen zoals een speelgoed garage, speelgoed verkeerslicht, maar ook een speelgoed flitspaal. Ik wist niet eens dat die bestonden, dus ik was er zeer benieuwd naar hoe het zou werken en wat het precies zou doen.

Waar kan ik dit leuke speelgoed kopen?

Dit speelgoed verkeerslicht is te koop bij speelgoedwinkels zoals Lobbes, Bart Smit, Schellens speelgoed en Intertoys.

Hoe ziet deze speelgoed flitspaal eruit?

Deze speelgoed flitspaal is van degelijke kwaliteit plastic gemaakt. Hij is steviger en groter dan ik had verwacht. De flitspaal is ongeveer 12 cm hoog. Het kastje waar de lichten in zitten is ongeveer 3 cm breed en 5 cm hoog. Verder ziet het eruit als een echte flitspaal. Hij heeft de kleur grijs.

Hoe werkt deze speelgoed flitspaal?

Onderaan zit een klein knopje. Als je die indrukt flitst er 3 keer een wit lampje en hoor je een echt fototoestel geluid. Superleuk! Onderin zit een plat batterijtje dat je kunt verwisselen.






Conclusie

Misschien vind ik dit speelgoed nog wel leuker dan mijn zoontje zelf. Wist helemaal niet dat ze deze speelgoed flitspalen verkochtten. Mijn zoontje vindt het ook leuk speelgoed en gebruikt niet alleen als flitspaal, maar ook als fototoestel. Dit komt omdat de flitspaal ook zo'n leuk fotocamera-geluidje maakt. De speelgoed flitspaal is helemaal niet duur en zijn geld zeker waard. Wil je met de feestdagen nog een kleinigheidje bij je cadeau's doen, dan is deze flitspaal daar uitermate geschikt voor. Wat mij betreft dus zeker een aanrader!

Pluspunten
+ Superleuk!
+ Met echte flits of fototoestelgeluiden

Minpunten
Geen


Merk: Road Series
Type: speelgoed flitspaal
Leeftijd: 3 tot 10 jaar
Verkrijgbaar: speelgoedwinkels zoals Lobbes, Bart Smit, Schellens speelgoed en Intertoys
Prijs: rond 3 euro
Deze speelgoed flitspaal is ook te koop in combinatie met speelgoed verkeersborden.





Bestel je speelgoed auto's, speelgoed garage of auto speelkleed voor 23.00 uur bij Bol.com en je hebt je speelgoed de volgende dag al in huis!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...